"Na het Parijs-akkoord heb ik diverse presentaties gehouden voor ondernemers met de titel 'Groen is Poen', waarin ik de commerciële kansen van de energietransitie en duurzaamheid belichtte. Door de energietransitie te benaderen als een commerciële businesscase en de maatschappelijke verantwoordelijkheid en duurzaamheid van een onderneming te integreren, kunnen we juist duurzame maatschappelijke impact realiseren.
Bedrijven zonder heldere strategie en die geen duidelijke keuzes maken, lopen achter op ondernemingen die dat wel doen. In de module 'Energietransitie en Economie' behandelen we diverse thema's om je handvatten te bieden bij het analyseren van jouw organisatie, zodat je een solide businesscase kunt ontwikkelen voor de energietransitie. Op die manier creëer je niet alleen maatschappelijke impact (purpose), maar ook commerciële meerwaarde (profit).
Met meer dan 20 jaar ervaring help ik organisaties, SBU's, programma's en projecten met het innoveren, veranderen en het realiseren van resultaatgerichte impact door middel van strategische marketing. Mijn diverse achtergrond in finance, sales, management en strategische marketing stelt mij in staat een integrale aanpak te bieden binnen de triple helix, met als doel maximaal rendement te behalen met een strategisch marketingplan."
Sezgin Yilgin
post-hbo opleiding Energietransitie
Terug naar Docenten
Interesse in deze opleiding? Vraag een gratis brochure aan.
Bekijk de opleidingsinformatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.
Download brochure
Is dit de opleiding voor jou? Schrijf je nu in!