De post-hbo verdiepingsmodule Digital Marketing: AI, Tech en Automation van Inholland Academy bestaat uit 8 bijeenkomsten in de avonduren. We nemen je mee in de mogelijkheden van de laatste technologische ontwikkelingen binnen dit vakgebied. Ook kijken we verder in toekomst in, zodat je jouw visie voor de komende jaren kunt aanscherpen. Je werkt toe naar concrete plannen en onderbouwing zodat je hier desgewenst meteen werk van kunt maken in jouw eigen organisatie. Direct resultaat dus!
De verdiepingsmodule is als volgt opgebouwd:
De post-hbo module Digital Marketing: AI, Tech en Automation leent zich ook uitstekend als basis voor een incompany- en/of maatwerktraject. Neem voor meer informatie contact op met opleidingsadviseur Judith Loogman via T: 06 2911 8971 of E: judith.loogman@inholland.nl.
In 3 bijeenkomsten nemen we je in mee in de essentie van dit vakgebied. Je begrijpt waarom het nu echt vaart krijgt en wat de koplopers aan het doen zijn op gebied van marketing. Je krijgt beeld bij alle jargon en snapt beter wat wel en niet relevant is. Uiteraard denk je na over welk probleem jij gaat oplossen nu je beter doorhebt wat anderen doen. Straks ben je een stuk zekerder als er 3-letterige afkortingen op je afkomen zoals een CDP, DMP en DAM.
Je gaat aan de slag met onderwerpen als:
Als rode draad gedurende de hele module ga je aan de slag met het concreet maken van jouw eigen plannen en businesscase.
Nu je marketing automation snapt, is het tijd om na te denken over de next step: realtime interaction management en next best experience gebaseerd op AI. In 2 bijeenkomsten wordt jouw blik verruimd. Een kijkje in de toekomst, zodat je jouw visie verder aan kunt scherpen.
Je gaat aan de slag met onderwerpen als:
In 3 lessen krijg je een goed beeld bij de do's en dont's, wat het grijze gebied is van AVG en vooral wat minimaal vereist is. Ook krijg je inzicht in hoe juristen denken en hoe je ze mee kunt nemen in je verhaal.
Je leert hoe je een goed onderbouwde businesscase bouwt rond marketing automation. Hierbij stel je KPI’s op en maak je een ROI berekening. Uiteraard wil je uiteindelijk ook de CFO/directeur finance overtuigen! Je krijgt daarom concrete tips aangereikt om rekening mee te houden in je gesprek.
Je gaat aan de slag met onderwerpen als:
Interesse in deze module? Vraag een gratis brochure aan.
Bekijk de module-informatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.
Download brochure
Is dit de module voor jou? Schrijf je nu in!