Digital Marketing: AI, Tech en Automation

Resultaat module Digital Marketing: AI, Tech en Automation

Na afloop van deze module is het voor jou helder wat je met AI, marketing, tech & automation kunt bereiken. Je kunt jouw organisatie (en je leidinggevenden) meenemen in wat je geleerd hebt, maar ook meteen overtuigen om de juiste stappen te zetten.

Waardepapier

Nadat je deze module succesvol hebt afgerond, ontvang je het certificaat Digital Marketing: AI, Tech en Automation op post-hbo niveau van Inholland Academy.

Leeruitkomsten

Onze leeruitkomsten beschrijven het eindniveau dat jij moet weten, begrijpen en/of toepassen om de module succesvol af te ronden.

  • Om tot gerichte strategische marketing automation & technology keuzes te komen binnen jouw organisatie, doorgrond je de kern van dit vakgebied en ben je in staat jouw organisatie hierover te adviseren. Hierbij houd je rekening met de organisatie- en marketingdoelen en bestaande wet- en regelgeving.
  • Je hebt inzicht in wat marketing technology inhoudt, wat marketing automation betekent en wat de kosten en baten zijn. Je bent bekend met de marktvoordelen en valkuilen en weet welke ontwikkelingen er op dit gebied gaande zijn. 
  • Je hebt een gedegen begrip gevormd hoe je marketing automation & technology toepast op jouw situatie. Onderbouwd met een businesscase en solide verhaal, overtuig je jouw organisatie (en je leidinggevenden) om de juiste stappen te zetten (en ook welke niet!).

Interesse in deze module? Vraag een gratis brochure aan.

Bekijk de module-informatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.

  Download brochure

Is dit de module voor jou? Schrijf je nu in!

Inschrijven