De module Online conversie-optimalisatie bestaat uit 8 lessen in de avonduren. Je doet kennis op van de psychologie achter conversie en verschillende conversietools en ontdekt hoe je dit effectief en creatief toepast. Je leert bezoekers verleiden en data gedreven keuzes maken.
Tijdens de module krijg je de benodigde theorie aangereikt, waarmee je eenvoudig de koppeling naar je eigen organisatie en case maakt. Samen met je mededeelnemers onderzoek en stuur je op het realiseren van jouw eigen strategie en doelen. Uiteraard onder begeleiding van een ervaren docent.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Aan het einde van de module weet je hoe je gewenste resultaten uit jouw website en eigen kanalen kunt halen door middel van conversie optimalisatie en usability. Je weet hoe je (Google) Analytics data gebruikt om jouw website te meten, analyseren en verbeteren. Je hebt inzicht hoe je prioriteiten kunt stellen en efficiënt om kunt gaan met tijd. Tijdens deze module heb je stap voor stap een ‘online conversiestrategie’ opgesteld voor jouw eigen organisatie.
Ben je nog niet uitgeleerd? Geen zorgen! Na succesvolle afronding van de module kun jij je verder ontwikkelen tot online specialist in de modules:
Ook kun je deze 3 modules in 1 volgen in de opleiding Online marketing en E-commerce voor een gereduceerd tarief.
De module Online conversie-optimalisatie leent zich ook uitstekend als basis voor een incompany- en/of maatwerktraject. Opleidingsadviseur Saskia Dekker adviseert je graag via T: 06 2111 5434 of E: saskia.dekker@inholland.nl
Interesse in deze module? Vraag een gratis brochure aan.
Bekijk de module-informatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.
Download brochure
Is dit de module voor jou? Schrijf je nu in!