Na het positief afronden van de opleiding heb je een strategisch digitaal marketingplan ontwikkeld voor jouw werkgever, opdrachtgever of eigen bedrijf.
Je bent je bewust van het ‘speelveld’ waarin je opereert, vanuit intern en extern perspectief. Je hebt een stevige basiskennis van de belangrijkste instrumenten waarmee je de digitale funnel kunt vullen. Daarbij beschik je over de handvatten om meer conversie uit dit online bezoek te halen. Je werkt resultaatgericht en baseert beslissingen waar mogelijk op data. Verder heb je jezelf ontwikkeld tot veelzijdige gesprekspartner op het gebied van online marketing.
Je weet hoe je:
Nadat je deze opleiding succesvol hebt afgerond, ontvang je het post-hbo diploma Online Marketing en E-commerce van Inholland Academy.
Interesse in deze opleiding? Vraag een gratis brochure aan.
Bekijk de opleidingsinformatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.
Download brochure
Is dit de opleiding voor jou? Schrijf je nu in!