De module Online marketingstrategie bestaat uit 7 lessen in de avonduren. Je onderzoekt de waardepropositie van jouw organisatie en leert hoe je jouw online marketingstrategie formuleert. Hoe voeg je écht waarde toe voor jouw klanten?
Tijdens de module krijg je de benodigde theorie aangereikt, waarmee je eenvoudig de koppeling naar je eigen organisatie en case maakt. Samen met je mededeelnemers onderzoek en stuur je op het realiseren van jouw eigen strategie en doelen. Uiteraard onder begeleiding van een ervaren docent.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Aan het einde van deze module heb je inzicht in jouw organisatie- en online marketingstrategie en -doelen. Je beseft beter wie je doelgroep is en welke interne en externe factoren een rol spelen. Je bent doordrongen van de noodzaak om waarde toe te voegen en hebt de handvatten en kennis om hiermee strategisch aan de slag te gaan. Tijdens de module heb je stapsgewijs een ‘online organisatie-analyse en strategie’ opgesteld van jouw eigen organisatie.
Ben je nog niet uitgeleerd? Geen zorgen! Na succesvolle afronding van de module kun jij je verder ontwikkelen tot online specialist in de modules:
Ook kun je deze 3 modules in 1 volgen in de opleiding Online marketing en E-commerce voor een gereduceerd tarief.
De module Online marketingstrategie leent zich ook uitstekend als basis voor een incompany- en/of maatwerktraject. Opleidingsadviseur Saskia Dekker adviseert je graag via T: 06 2111 5434 of E: saskia.dekker@inholland.nl
Interesse in deze module? Vraag een gratis brochure aan.
Bekijk de module-informatie en maak kennis met o.a. de organisatie, methode en locaties.
Download brochure
Is dit de module voor jou? Schrijf je nu in!