Veelgestelde vragen

Wat is de sluitingsdatum voor inschrijving?

Graag ontvangen wij uiterlijk 2 weken voor aanvang van de cursus/opleiding je inschrijving. Daarna schrijven wij je ook in maar adviseren wij je van tevoren even te informeren naar beschikbare cursusplaatsen. Het besluit of een cursus/opleiding doorgaat wordt genomen op basis van het aantal inschrijvingen, wij adviseren je daarom om zo vroeg mogelijk in te schrijven.

Hoe kan ik inschrijven voor een cursus/training?

Je kunt je inschrijven door middel van het online inschrijfformulier dat je hier vindt.

 

Wanneer is mijn inschrijving definitief?

Na ontvangst van jouw online inschrijving, toetsen wij je toelaatbaarheid. Zodra je bent toegelaten, sta je definitief ingeschreven. Voor al onze opleidingen gelden de Algemene Voorwaarden Consumenten voor Particulier Onderwijs en Opleidingen NRTO en de Algemene bepalingen Inholland Academy.

Wanneer bevestigt de Academy mijn inschrijving?

Binnen 2 werkdagen na binnenkomst van je inschrijfformulier bevestigen wij de ontvangst hiervan per email.

Kan ik mijn inschrijving annuleren?

Je kunt je inschrijving altijd annuleren. Of er kosten aan de annulering verbonden zijn, hangt af van het moment van annuleren. Wij hanteren onze eigen annuleringsvoorwaarden, deze zijn voor de deelnemer altijd gunstiger dan die van de NRTO. Hieronder vind je de kosten in geval van annulering.

  Opleiding/module korter dan 1 jaar Opleiding langer dan 1 jaar
Annuleren tot 1 maand voor aanvang 10% van de overeengekomen prijs
(maximaal € 200)
5% van de overeengekomen prijs
(maximaal € 200)
Annuleren minder dan 1 maand voor aanvang 20% van de overeengekomen prijs
(maximaal € 750)
15% van de overeengekomen prijs
(maximaal € 750)
Tussentijdse beëindiging 30% van de overeengekomen prijs (maximaal € 750) plus de kosten van het reeds gevolgde onderwijs ongeacht of je aanwezig was bij deze bijeenkomst(en). De totale kosten zijn nimmer hoger dan de overeengekomen prijs 20% van de overeengekomen prijs (maximaal € 750) plus de kosten van het reeds gevolgde onderwijs ongeacht of je aanwezig was bij deze bijeenkomst(en). De totale kosten zijn nimmer hoger dan de overeengekomen prijs


Let op:
je kunt alleen schriftelijk annuleren via het contactformulier op onze website.

Hoe weet ik zeker dat een cursus/opleiding van start gaat? Wanneer wordt dit bekendgemaakt?

Voor doorgang van een cursus/opleiding geldt een minimum aantal inschrijvingen. Uiterlijk twee weken voor aanvang krijg je van ons definitief bericht of de cursus/opleiding definitief van start gaat. 

Wanneer moet ik het geld overmaken voor de opleiding?

Zodra bekend is dat een opleiding/module van start kan gaan, ontvangt de debiteur (degene die gaat betalen) van ons een digitale factuur op het opgegeven e-mailadres. Dit is in de regel 14 dagen voor de startdatum, maar hier kan van afgeweken worden.

Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Bij het uitblijven van de betalingsverplichting is Inholland Academy bevoegd om een deelnemer de toegang tot bijeenkomsten te ontzeggen.

Kan ik de cursuskosten in termijnen betalen?

Ja, je kunt de kosten (als de cursusduur maar minimaal 6 maanden is) bij bedragen tussen € 400,- en € 2.000,- in 3 termijnen betalen. Bij bedragen vanaf € 2.000,- kun je in 5 termijnen betalen. Houd rekening met eenmalig € 15,- administratiekosten. Je ontvangt een digitale termijnfactuur die naar het e-mailadres van de debiteur wordt gezonden. Je dient zelf voor tijdige betaling van de factuur zorg te dragen.