Ontwikkel je in 2 jaar tot een creatieve campagnemaker
Campagnes maken merken groter, producten mooier en mensen beroemder. Ze beïnvloeden wat we dromen, denken en doen. Campagnes laten ideeën vliegen, zetten thema’s in de spotlights en verbeteren de wereld. En daar kun jij de bedenker én de maker van zijn!
Ga voor de Wauw!
De Associate degree Crossmediale Communicatie leidt je in twee jaar op tot een allround creatieve campagnemaker. Je leert hoe je opvallende concepten bedenkt en pakkende content maakt. Plus hoe je met slimme tactieken en verschillende media maximaal je doel bereikt. Geen communicatievraagstuk is jou straks te gek.
Van social media tot commercial
Wat ga je maken? Bijvoorbeeld een campagne voor een nieuwe grote streamingdienst met verschillende media, zoals social media, posters en video’s. Of een campagne die mensen hun afval laat opruimen na het eten van een hamburger bij een grote fastfoodketen met een commercial, advertenties en flyers. Je leert hoe je het allemaal bedenkt en maakt van ervaren professionals uit het vak. Onze coaches begeleiden je daar van A tot Z bij.
Lees meer over de Associate degree Crossmediale Communicatie
Je gelooft ons vast niet meteen, dat begrijpen we best. Check deze verhalen van studenten en ontdek of Crossmediale Communicatie echt bij je past.
''Deze opleiding sluit goed aan bij het communicatievakgebied. De kracht zit hem in de benaderbare begeleiding in de opleiding, de samenwerking met het werkveld en de sterke (eind)werken van de studenten. Bij deze opleiding kunnen niet alleen de hoogvliegers floreren, maar wordt iedereen opgetrokken''.
Voltijd – Vlogs, evenementen, games, muziek, televisie, social media - de creatieve industrie is invloedrijker dan ooit! Maak jij met jouw innovatieve ideeën straks het verschil?
Voltijd – Deze opleiding leidt je op tot manager in de vrijetijdssector, die waardevolle belevenissen creëert, organiseert en verkoopt.
Voltijd – De opleiding Business Studies biedt je een brede basis, zodat je straks terecht kunt als allrounder binnen bijvoorbeeld marketing, financiën of management.