
Campagnes maken merken groter en producten bekender. Jij bedenkt én maakt creatieve campagnes. De Associate degree Crossmediale Communicatie leert je in 2 jaar opvallende concepten bedenken, pakkende content maken en media impactvol inzetten.
Meer weten over de opleiding?
Tijdens deze opleiding word je voorbereid om als campagnemaker in de communicatiebranche aan de slag te gaan. Je leert hoe je campagnes bedenkt, content creëert en de juiste media inzet om doelgroepen te bereiken. Wat ga je maken? Bijvoorbeeld een campagne voor een nieuwe streamingdienst met social media, posters en video’s. Of een campagne met commercials, advertenties en flyers voor een grote fastfoodketen die mensen hun afval wil laten opruimen na het eten van een frietje.
Je leert hoe je het allemaal bedenkt en maakt van ervaren professionals uit het vak. De coaches helpen je jouw talenten te ontwikkelen en je leerdoelen te stellen. Na afloop van de opleiding heb je een sterk portfolio en ben je klaar om te starten!
Bekijk deze verhalen van studenten en ontdek of Crossmediale Communicatie voltijd echt bij je past.
Voltijd – Vlogs, evenementen, games, muziek, televisie, social media - de creatieve industrie is invloedrijker dan ooit! Maak jij met jouw innovatieve ideeën straks het verschil?
Voltijd – Deze opleiding leidt je op tot manager in de vrijetijdssector, die waardevolle belevenissen creëert, organiseert en verkoopt.
Voltijd – De opleiding Business Studies biedt je een brede basis, zodat je straks terecht kunt als allrounder binnen bijvoorbeeld marketing, financiën of management.