Als eerste stuur je je cv met een scan van je (hbo-)diploma naar mahip@inholland.nl. Wij geven je vervolgens een advies omtrent je toelaatbaarheid
Als eerste stuur je je cv met een scan van je (hbo-)diploma naar mahip@inholland.nl. Wij geven je vervolgens een advies omtrent je toelaatbaarheid
Hierna dien je een verzoek tot inschrijving in via Studielink. Hiervoor heb je een DigiD nodig. Zorg dat je hier tijdig over beschikt, want het aanvragen van een DigiD kan 5 werkdagen in beslag nemen. Je kunt alleen een DigiD aanvragen als je officieel staat ingeschreven bij een Nederlandse gemeente. Bevindt jouw woonadres buiten Nederland? Dan kun je bij Studielink een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen om te kunnen inloggen.
Na je aanmelding ontvang je binnen een paar dagen twee mails van Inholland. Hierin staat onder andere hoe jij je Inholland-account in gebruik neemt. Doe dit gelijk, want jouw wachtwoord is beperkt geldig!
Als je je hebt ingeschreven in Studielink, maken wij een afspraak met je voor een intakegesprek. Bij dit gesprek is ook je opdrachtgever uit jouw organisatie aanwezig. Tijdens dit gesprek wordt gezamenlijk nagegaan of de opleiding bij jouw ambities past. Daarnaast wordt tijdens dit gesprek geïnventariseerd aan welke opdrachten je vanuit jouw organisatie gaat werken.
De betaling van je collegegeld regel je via een machtiging. Wanneer je je vroeg in het studiejaar aanmeldt, dan ontvang je een bericht zodra dit mogelijk is. In andere gevallen kan dit gelijk al.
Zorg ervoor dat je uiterlijk 31 augustus 2024 aan alle inschrijfvoorwaarden hebt voldaan. Is jouw inschrijving compleet? Dan heb je recht op jouw collegekaart en kun je je bewijs van inschrijving downloaden via Selfservice.
Let op! Vanaf 30 juni 2024 verhuizen bijna alle opleidingen in Amsterdam (Diemen) naar ons nieuwe gebouw aan het Pina Bauschplein 4 in Amsterdam, behalve Mondzorgkunde en Verloskunde. Heb je na deze datum een Studiekeuze Check (SKC) dan informeert jouw opleiding je over de precieze locatie.