Functietype: Onderwijsondersteunend/staf
Organisatieonderdeel: Samenwerking AVAG
Standplaats: Groningen
Uren per week: 24
Salarisschaal: 7 (€2.918,17 - €3.890,41)
Dienstverband: Een tijdelijk dienstverband met uitzicht op een vast dienstverband
Reageren tot en met: 15-01-2025
Voor onze onderwijslocatie in Groningen zoeken we energieke collega die organisatorische skills en administratieve ervaring meebrengt. We zoeken iemand die als spin in het web fungeert en samenwerkt met diverse teams om hen optimaal te ondersteunen. Je bent in veel opzichten de steun en toeverlaat van docenten en studenten als dingen geregeld moeten worden. Jij bent proactief en oplossingsgericht en ziet snel wat er nodig is om iets met een glimlach op te lossen. Zo zorg jij dat iedereen weer vlot verder kan. Is deze dynamische functie op jouw lijf geschreven? Dan zijn wij op zoek naar jou!
De Academie Verloskunde Amsterdam Groningen (AVAG), is een onderwijs- en onderzoeksinstituut op het gebied van de verloskunde. Wij leiden studenten op tot verloskundigen en wij verrichten onderzoek op het gebied van Verloskundige Wetenschap. Voor de locatie Groningen zijn wij op zoek naar een nieuwe collega! Het team van AVAG-ondersteuners bestaat uit 4 collega's verdeeld over de locaties Amsterdam en Groningen. Voor de locatie Groningen werk je nauw samen met een collega ondersteuner.
Als allround teamondersteuner ben jij het aanspreekpunt voor docenten en andere medewerkers. Je zorgt ervoor dat zij de benodigde ondersteuning krijgen bij het uitvoeren van het onderwijs. Je werkt daarbij nauw samen met de coördinatoren van de diverse onderwijsteams. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor studenten en (gast)docenten en zorg je ervoor dat hun vragen en verzoeken adequaat worden afgehandeld. Door proactief mee te denken en processen te bewaken, zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt en het team optimaal kan functioneren.
Jij speelt een essentiële rol in het gehele onderwijsproces, van selectie tot diplomering en alles daartussenin. Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en uitvoering van toetsing, het beheren van lesmateriaal in Moodle, digitale archivering, het opstellen van getuigschriften en het coördineren van verschillende activiteiten. Daarnaast communiceer je regelmatig met studenten via de mail en Teams. Met jouw kennis van systemen ondersteun je collega's bij het verkrijgen van gegevens uit de digitale studentadministratie. Door ervoor te zorgen dat archieven, dossiers en het leermanagementsysteem up-to-date zijn, vereenvoudig je het werk en help je ervoor te zorgen dat we voldoen aan de regelgeving van de overheid.
Goed om te weten
De openingstijden en werktijden op locatie zijn van 8.00 tot 16.30 uur.
In deze rol speelt communicatie met zowel studenten als docenten een belangrijke rol. Ook beschik je over een servicegerichte en assertieve instelling en ben je niet bang om met verbeteringsvoorstellen te komen wanneer dat nodig is.
Ben je enthousiast over de functie en zie jij jezelf deze rol vervullen? We baseren de eerste selectie op onderstaande criteria. Zorg dat deze punten duidelijk naar voren komen in je motivatiebrief en CV.
De Academie Verloskunde Amsterdam Groningen (AVAG) is een dochterstichting van Hogeschool Inholland en biedt de hbo+ opleiding Verloskunde aan in Amsterdam en Groningen.
Ons curriculum heeft een veelzijdig en ambitieus karakter. Dit zorgt ervoor dat de toekomstige verloskundigen zich als een partner kunnen opstellen binnen de integrale, verloskundige keten.
AVAG heeft een onderzoeksgroep ‘Verloskundige Wetenschap’ onder leiding van een hoogleraar Verloskundige Wetenschap; die middels een samenwerkingsverband met Amsterdam UMC en UMCG binnen beide UMC’s is gepositioneerd. In samenwerking met de andere verloskunde opleidingen in Nederland is een (landelijke) gezamenlijke degree ‘master verloskunde’ ontwikkeld en deze is per september 2023 gestart.
Binnen de opleiding zijn 100 medewerkers werkzaam. Zij zijn verspreid over de locaties Amsterdam en Groningen. Jij komt te werken op de locatie in de stad Groningen.
Zie jij kansen om ons te versterken? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet. Je kunt tot en met woensdag 15 januari 2025 reageren op deze vacature.
Heb je inhoudelijke vragen of ben je nieuwsgierig naar onze werkomgeving? Neem contact op met Wilma Hendriks, opleidingsmanager. Zij is bereikbaar via telefoonnummer 06-11449855.
Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanvraag maakt onderdeel uit van de werving en selectie procedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Neem dan contact op met
Cora Hoeksma, adviseur werving & selectie
Tel.: 06-15279219
Je kunt je vraag ook via e-mail sturen naar werken@inholland.nl. Belangrijk om te weten: Wij nemen via e-mail geen sollicitaties in behandeling. Solliciteer daarom via het sollicitatieformulier onderaan deze pagina.