Participatiebaan: Assistent Medewerker Leveringsmanagement

Functietype: Onderwijsondersteunend/staf
Organisatieonderdeel: Stafafdeling Informatievoorziening & Technologie
Standplaats: Haarlem
Uren per week: 16-24

Salarisschaal: 5 (€2.544,37 - €3.411,77)
Dienstverband: In eerste instantie een tijdelijk dienstverband. Hierna is er de mogelijkheid tot een hernieuwd arbeidscontract
Reageren tot en met: 11-05-2025

Inhoud functie

De functie van assistent medewerker leveringsmanagement is als participatiebaan beschikbaar voor de doelgroep Wet Banenafspraak. Je staat dus in het doelgroepenregister van het UWV vermeld. De banenafspraak is een afspraak tussen het kabinet en werkgevers om te zorgen voor extra banen voor mensen met een ziekte of handicap. Deze afspraak is gemaakt zodat iemand die niet zelfstandig het minimumloon kan verdienen, met ondersteuning bij een gewone werkgever aan het werk kan. Lees hier of je in aanmerking komt. Heb je twijfels of vragen, bel dan gerust eerst eens met Ronald Paalvast via telefoonnummer 06-46636179 of Nicole van Dijk via telefoonnummer 06-15279431.

Jouw rol

De dag begint meestal met het openen van Topdesk (registratietool). Daarin vind je alle orders die klaar staan voor jou om op te pakken (o.a. het verzendklaar maken van nieuwe hardware en het innemen van oude hardware). Bij de taken staat dit specifieker aangegeven.


Soms komen collega's of leveranciers onaangekondigd binnen. Dat hoeft overigens niet te betekenen dat je ze ook meteen moet helpen (tenzij het spoed is maar dat komt niet vaak voor) aangezien alles via Topdesk (tickets) verloopt. Maar dat kan er wel voor zorgen dat het op dat moment wat drukker wordt in het magazijn. Je zal in deze functie ook contact hebben met eindgebruikers en je zal dagelijks overleggen met collega's op andere locaties (via Teams chat, of bellen via Teams). Dat kan dan gaan over onduidelijkheid van meldingen. 

In goed overleg en afhankelijk van jouw inbreng en ervaring, zou je onderstaande taken kunnen uitvoeren:

Verwerken hardware meldingen: 

  • In- en uitpakken hardware afkomstig van leveranciers en locaties Inholland 
  • Hardware klaarmaken voor verzending naar de diverse Inholland-locaties 
  • Verwerken in registratiesysteem (Topdesk)

In ontvangst nemen/ uitpakken bodezendingen: 

  • Hardware uitpakken en doorsturen naar locaties van Inholland 
  • Verwerken in registratiesysteem 
  • Klaarmaken bode kar en formulieren voor verzending naar locaties

Bestellen hardware/voorraadbeheer: 

  • Bijhouden hardware voorraad en tijdig nieuwe bestellen  
  • Bewaking bestelde artikelen in inkoopsysteem (Pro-actis) 

Bij goed functioneren, wordt in overleg mogelijk het takenpakket uitgebreid met: 

  • Contact opnemen met leveranciers (aanvraag offertes, status navraag bestellen) 
  • Offertes en inkoopopdrachten invoeren/opstellen in inkoopsysteem

Als je enthousiast bent geworden van de beschreven werkzaamheden, dan nodigen we je van harte uit om vrijblijvend met ons in contact te komen. Samen kunnen we dan onderzoeken wat voor jou een mooi takenpakket is, en wat wij kunnen doen om dit samen met jou te laten slagen.

Wie ben jij

Je staat in het doelgroepenregister van het UWV vermeld. Indien dit niet het geval is, kom je niet in aanmerking voor deze functie;

  • Je hebt MBO- 3/4 werk- en denkniveau. Je hoeft dus niet per se een diploma te hebben.
  • Je hebt affiniteit met support in een logistiek proces en de administratieve verwerking hiervan in een ICT-omgeving
  • Je vindt het leuk om samen te werken.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je blijft rustig als het druk is.
  • Je durft vragen te stellen
  • En….je vindt het heel leuk om klanten te helpen.

Afhankelijk van jouw ontwikkeling kunnen taken aangepast of uitgebreid worden. We gaan daarover graag met je in gesprek.


Let op: Deze functie is dus alleen bedoeld voor kandidaten die in het doelgroepenregister van het UWV vermeld staan. Twijfel je? Bel onze adviseurs Banenafspraak dan eerst even vrijblijvend. Ronald Paalvast: 06-4663 6179 of Nicole van Dijk: 06-1527 9431

Wat bieden wij

  • Het betreft in eerste instantie een proefplaatsing met behoud van uitkering. Tijdens de proefplaatsing wordt onderzocht in hoeverre de functie past bij jouw mogelijkheden. Ook wordt gekeken naar mogelijke aanpassingen om de functie (indien nodig) passender te maken. Indien zowel jij als wij de proefplaatsing positief ervaren, dan bieden we jou een contract van minimaal 6 maanden aan. Deze functie kan voor langere tijd worden ingevuld.  
  • Een vast aanspreekpunt op de werkplek. Deze persoon werkt je in en blijft beschikbaar voor begeleiding en het beantwoorden van vragen over jouw werk.
  • Een baan die past bij jouw talenten, jouw manier van werken en jou als persoon. Een baan waarin een duidelijk passend takenpakket komt en waar je de begeleiding en coaching krijgt die je nodig hebt om uiteindelijk jouw functie goed uit te kunnen voeren. 
  • De mogelijkheid om je werkzaamheden rustig op te bouwen. Uren kunnen bijvoorbeeld in overleg worden opgebouwd. We gaan stap voor stap en we breiden op jouw tempo uit.
  • Een bruto maandsalaris binnen schaal 5 (€2.544,37 - €3.411,77) bij een fulltime dienstverband. De functie wordt op functie-inhoud en niveau op maat voor jou samengesteld. Jouw inschaling is afhankelijk van jouw werkpakket, ontwikkelde vaardigheden en opleiding.
  • Een werkweek van 16 - 24 uur per week. De uren kunnen in de proefplaatsing opgebouwd worden en de werkdagen zijn bespreekbaar. 
  • Een goed te bereiken werkplek in Haarlem. Alle gemaakte reiskosten met openbaar vervoer worden 100% vergoed. Je ontvangt een NS Businesscard. Reis je af en toe met eigen vervoer, weet dan dat je hierin beperkt vergoed wordt. De reiskostenvergoeding ontvang je ook tijdens je proefplaatsing, indien van toepassing.
  • Indien jouw proefplaatsing wordt omgezet naar een aanstelling bij Inholland, dan kun je gebruik maken van alle arbeidsvoorwaarden die onze hogeschool te bieden heeft. Onze hogeschool volgt de cao hbo, een uitstekend pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Bekijk hier de volledige arbeidsvoorwaarden van Inholland.

Jouw werkomgeving

Jij werkt bij het team leveringsmanagement samen met een vaste collega in dezelfde ruimte op de locatie in Haarlem. Op maan- en woensdagen zijn er ook andere collega's in de rol van werkbegeleider aanwezig die je helpen met de werkzaamheden. Naast je directe collega's werk je ook nog samen met andere afdelingen zoals de postkamer en de servicepunten.

Tijdens de middagpauze wandelen we vaak gezamenlijk met een aantal collega’s, maar dit is uiteraard niet verplicht.

Wij vinden het erg belangrijk om een leuke en veilige werkomgeving te kunnen bieden, dus dat je alles met je werkbegeleiders kan bespreken. Mocht het zo zijn dat je, om wat voor reden dan ook, extra pauze nodig hebt, dan kan dat in overleg worden geregeld met één van je begeleiders. Je werkdagen zijn op maandag, woensdag (en vrijdag). Na je inwerkperiode zal je op de vrijdagen in Haarlem zelfstandig je werk kunnen uitvoeren.

Als je bij ons komt werken, werk je samen met ongeveer 120 gedreven andere collega's dagelijks aan het ondersteunen van onze studenten en collega’s met essentiële voorzieningen. 

Wil je meer weten over de stafafdeling IVT? Bekijk dan hier ons werkgeversverhaal: Werken bij Informatievoorziening en Technologie (IVT (inholland.nl).



Werken bij Hogeschool Inholland: Het verschil zit in jou


Ontwikkelen met een open blik


Werken bij Hogeschool Inholland vraagt om een open blik naar jezelf en jouw omgeving. Je krijgt bij ons de ruimte om jouw unieke talenten verder te ontwikkelen. En talent gaat bij ons niet alleen over wat je kunt: bij Inholland gaat talent ook over wie je bent. Als professional én als mens. Iemand met lef. Passie om bij te dragen aan de ontwikkeling van onze studenten. Een open blik en onderzoekende houding. Je hebt bij onze hogeschool zelf de regie over jouw eigen loopbaan en dat stimuleren we. Omdat jij en jouw talent telt.


Persoonlijk en dichtbij


Onze hogeschool voelt als thuis, een plek waar je jezelf kunt zijn, gekend en gewaardeerd wordt om wie je bent. Onze benadering is persoonlijk, dichtbij en inclusief: iedereen telt mee. En bij alles wat we doen, kijken we hoe we elkaar kunnen aanvullen, helpen groeien, sterker maken.


Bij onze hogeschool word je uitgedaagd om out of the box te denken, kansen te signaleren en te pakken. Zo komen verschillende disciplines, invalshoeken en organisaties samen. En helpen we elkaar om grote uitdagingen aan te gaan en om onszelf én elkaar steeds verder te ontwikkelen, als professional en als mens.

Sollicitatieproces

Ben jij enthousiast geworden? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet. Je kunt direct solliciteren. Een eerste terugkoppeling kun je heel snel van ons verwachten. We gaan direct met jou onderzoeken of dit jouw nieuwe baan kan worden.  

Kom je in aanmerking voor de functie? Dan vindt er een eerste selectiegesprek plaats bij onze externe partner voor de banenafspraak: Stichting Jobstap. Bij de eerste kennismaking mag je iemand meenemen voor het gesprek. Bij gebleken geschiktheid vindt er een kennismaking plaats op locatie bij Inholland. Word jij onze nieuwe collega? Dan verwelkomen we je graag zo spoedig mogelijk in ons team. We sluiten de vacature uiterlijk 11 mei 2025.

Heb je vragen of misschien ben je nieuwsgierig geworden naar de werkomgeving? Neem dan eens contact op met onze adviseurs banenafspraak. Zij kunnen jouw vragen beantwoorden over de invulling van deze functie: 

  • Ronald Paalvast: 06-4663 6179 (afwezig i.v.m. meivakantie van 23-30 april) of 
  • Nicole van Dijk: 06-1527 9431 (afwezig i.v.m. meivakantie van 21-27 april).

Heb je inhoudelijke vragen over de vacature bel dan met één van de werkbegeleiders: Rob Camphorst op 06-21257758 of Henk Sinnema op 06-21115455.


Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanvraag maakt onderdeel uit van de werving en selectie procedure.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Algemene vragen?

Neem dan contact op met
Ronald Paalvast, adviseur loopbaanontwikkeling en banenafspraak Inholland
Tel.: 06 - 4663 6179

Is onze collega niet bereikbaar?

Vraag een terugbelverzoek aan. Dan zorgen wij dat je wordt teruggebeld.



Je kunt je vraag ook via e-mail sturen naar werken@inholland.nl. Belangrijk om te weten: Wij nemen via e-mail geen sollicitaties in behandeling. Solliciteer daarom via het sollicitatieformulier onderaan deze pagina.

Deel deze vacature