Ben je je wachtwoord kwijt of is deze verlopen? Je kunt je Inholland-wachtwoord zelf herstellen zonder tussenkomt van het Servicepunt.
English text below.
Registreer je eenmalig voor de Inholland wachtwoordresettool. Je hebt bij de registratie de keuze om je mobiele telefoonnummer of privé e-mailadres te gebruiken. Vanuit veiligheidsoogpunt adviseren wij om hiervoor je mobiele telefoonnummer te gebruiken.
Als je al geregistreerd bent voor onze wachtwoordresettool* dan kun je zelf je wachtwoord herstellen of wijzigen. Ben je nog niet geregistreerd? Neem dan contact met ons op via de contactkanalen onderaan deze pagina.
Herstel / wijzig wachtwoord
Gebruik onderstaande link als je jouw wachtwoord nog wel weet, maar je dit wil wijzigen. Bijvoorbeeld omdat dit verlopen is en je geen verbinding meer kunt maken met het wifi-netwerk van Inholland.
* Inholland maakt gebruik van Office365 van Microsoft voor het beheer van de wachtwoordresettool.
During the process you can choose to register your mobile phone number or your personal e-mail address. For security reasons, our advice is to use your mobile phone number.
If you are registered for our password reset tool* you can reset your password or change it yourself. If you are not registered yet, please contact us through the channels mentioned below at this page.
Use this tool if you still know your password, but you want to change it. For example because it has expired and you have no connection to the Wi-Fi network of Inholland.
* Inholland uses Microsoft Office365 for password management.